loading...
تهران ویلا
مسعود بازدید : 82 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

با توجه به رشد چشمگیر اینترنت در جوامع امروزی بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت انجام میشوند و در فضای مجازی اینترنت برای جذب بیشتر مشتریان و کسب سود بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. از اینرو کارفرمایانی که هنوز به شکل سنتی کار می‌کنند و در فضای اینترنت فعالیتی ندارند در این رقابت جا می‌مانند و متحمل خسارات مالی فراوانی میشوند. بنابراین برای کسب سود بیشتر دیر یا زود بایستی وارد دنیای دیجیتال شوند و با تغییرات جامعه و فناوری روز خود را سازگار و هماهنگ کنند. برای تحقق این امر وب سایت املاکیاران با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندیهای بازار املاک و مسکن ، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌های خرید آپارتمان در تهران و فروش آپارتمان در تهران و خرید آپارتمان در کرج و فروش آپارتمان در کرج و خرید خانه در کرج و خرید خانه در تهران همچنین پیش خرید آپارتمان در تهران ومسکن (خانه ، ویلا ، آپارتمان ، زمین ، باغ ، مغازه ، کارگاه ، سوله و ...) در سراسر کشور فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاکیاران و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان ، بیشترین استفاده را ببرند. وب سایت املاکیاران همچنین در تولید و طراحی سایت املاک و طراحی وب سایت املاک و سئو و سئو سایت و سئو وب سایت پیش گام است و نمونه سایتهای املاک ما از کیفیت و قابلیت ویژه ای برخوردار هستند و در عین حال کمترین قیمت را دارند. طراحی سایت املاک دلتا یکی از نسخه های ماست. در سایت املاکیاران همچنین میتوانید از قیمت آپارتمان در تهران و قیمت آپارتمان در کرج و دیگر شهرستانها اطلاع حاصل کنید و به مشاورین املاک تهران و مشاورین املاک کرج و دیگر استانها دسترسی پیدا کنید. در حال  حاضر وب سایت املاکیاران جامعترین سایت املاک تهران و سایت املاک کرج و سایت املاک البرز است. قیمت آپارتمان و قیمت خانه و قیمت مسکن یکی از دغدغه های مشتریان املاک و مسکن است. جهت خرید آپارتمان در مشهد و خرید آپارتمان در همدان و خرید ویلا در رشت و خرید ویلا در ساری و خرید آپارتمان در تبریزو خرید آپارتمان در اصفهان و خرید آپارتمان در شیراز و خرید آپارتمان در اهواز و در حالت کلی خرید زمین و خرید باغچه و خرید باغ و خرید ملک و فروش ملک به وب سایت املاکیاران مراجعه کنید.

بهینه سازی سایت (سئو) چیست؟

"بهینه سازی سایت(SEO) یا دقیقتر بگوییم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، علم بهینه سازی عناصر سایت برای کسب بهترین رتبه ممکن در موتور جستجوگر است که این امر سبب افزایش ترافیک سایت می شود و در نهایت، افزایش ترافیک سایت معادل افزایش سود و درآمد است که هدف نهایی و اصلی بهینه سازی است. بنابراین، اگر سایتی نتواند در رتبه های بالای موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل)  قرار بگیرد، مشتریان بسیاری را از دست خواهد داد؛ طبق آمار رسمی منابع معتبر حدود 60درصد از کاربران اینترنت و جستجوگران موتورهای جستجو هرگز به صفحات دوم و بالاتر مراجعه نمی کنند و فقط صفحه اول نتایج را ملاک قرار می دهند. به همین دلیل است که ما باور داریم: بهینه سازی سایت بهترین تبلیغ برای یک وب سایت می باشد."

بهینه سازی سایت (سئو)

بهینه سازی موتور جستجوگر (Search Engine Optimization)، علم طراحی وبسایت به منظور بالا بردن رتبه آن در نتایج است. به این معنا که تمامی عناصر سایت تان با هدف افزایش موقعیت رتبه بندی ساخته می شوند. برخی از این عناصر عبارتند از:

  • عناوین صفحه
  • محتوای سایت
  • گرافیک سایت
  • ساختار وب سایت
  • عوامل بیرونی

علاوه بر این عناصر باید به مواردی مثل کلیدواژه ها، لینک ها، تگ های HTML و متا تگ ها هم اشاره کرد. حتی بعد از بهینه کردن تمامی عناصر، فاکتورهایی مانند فعالیت های تبلیغاتی و به روز رسانی های مکرر هم روی سئو تاثیر می گذارند.

فاکتورهای درونی و بیرونی:

تمامی این صحبت ها به این معناست که مفهوم بهینه سازی سایت، فقط روی یک عنصر بنا نشده بلکه به تعداد زیادی فاکتور و استراتژی وابسته است.

در حالت کلی میتوان گفت که فاکتورهای سئو به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم میشوند. فاکتورهای درونی شامل تمامی فاکتورهای دخیل در طراحی و کدنویسی سایت می شود و فاکتورهای بیرونی شامل تمامی فعالیتهایی میشود که سایت در اینترنت شناخته تر شده و بازدیدهایش افزایش یابد.  تمامی سایتهایی که توسط ما طراحی شده اند فاکتورهای درونی در آنها رعایت شده است و فقط بایستی بر روی فاکتورهای بیرونی آنها کار کرد.

آنچه كه بهینه سازی ما را از دیگر شركت ها متفاوت می كند!

همانطور که می دانید، تعداد زیادی شرکت بهینه سازی سایت (سئو) وجود دارد، که تضمین می کنند، می توانند سایت شما را با هر عبارت یا کلمه کلیدی، در صفحه اول نتایج موتورهای جستجوگر قرار دهند، بنابراین چه چیزی خدمات بهینه سازی ما را متفاوت می کند؟

  • اول،  هزینه ما بسیار پایینتر از دیگر شرکتها است و نتایج کار ما در صورت بروزرسانی دائمی سایت، ماندگار و دائمی است. در صورتی که بسیاری از شرکتها هزینه های بالایی دریافت می کنند و نتایجی موقت و گذرا دارند.

 

  • دوم، ما دارای پیشینه قابل قبولی می باشیم و دانش و تخصص و تجربه بالایی در این زمینه داریم. برخی از نمونه کارهای ما به شرح جدول زیر است

رتبه در گوگل

عبارات بهینه شده

سایت بهینه سازی شده

صفحه اول گوگل آیتم دوم

طراحی سایت املاک

املاکیاران

صفحه اول گوگل آیتم دوم

طراحی سایت مسکن

صفحه اول گوگل آیتم سوم

خرید آپارتمان

صفحه اول گوگل آیتم دوم

فروش آپارتمان

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید زمین کشاورزی در قزوین

قزوین ملک

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید زمین دامپروری در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم چهارم

خرید کارخانه در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش زمین کشاورزی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش زمین دامپروری در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید املاک صنعتی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش املاک صنعتی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم پنجم

خرید آپارتمان در تبریز

املاک ما

صفحه اول گوگل آیتم ششم

فروش آپارتمان در تبریز

صفحه اول گوگل آیتم سوم

اجاره آپارتمان در تبریز

صفحه اول گوگل آیتم پنجم

پیش فروش آپارتمان در تبریز

  • سوم، ما تنها از روش های بهینه سازی مورد تایید گوگل (به اصطلاح کلاه سفید) استفاده می کنیم و به هیچ عنوان از روش های اسپم و یا روش های تایید نشده (به اصطلاح کلاه سیاه) استفاده نمی کنیم. بسیاری از شزکتها از روشها جعلی (کلاه سیاه) استفاده می کنند که معمولا منجر به نتایج خیلی گذرا و موقتی می شود و ختی در بسیاری از مواقع توسط موتورهای جستجو تشخیص داده می شوند و سایت مورد نظر در لیست سیاه (سایتهای اسپم و جعلی) قرار می گیرد و در یک کلام میتوان گفت که دیگر امیدی به سایتی که در لیست سیاه قرار گرفته نیست.

چهارم، مهمتر از همه اینکه ما به صورت تضمینی کار میکنیم و در صورتی که بعد از مدت مقرر نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم، مبلغ پرداخت شده توسط شما را به صورت کامل (بدون هیچ کم و کسری) به شما برمیگردانیم.

سایت املاک لوکس 

این سایت با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندی های بازار املاک، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌هایخرید آپارتمان لوکس در تهران و فروش آپارتمان لوکس در تهران و خرید خانه لوکس در تهران و فروش خانه لوکس در تهران فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاک خانه لوکس و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان، بیشترین استفاده را ببرند. در حال حاضر سایت خانه لوکس جامعترین سایت املاک تهران در مناطق 1 و 2و 3 در زمینه خرید و فروش خانه های لوکس و اجاره آپارتمان لوکس در تهران و اجاره خانه لوکس در تهران است.

سایت املاک قزوین 

این سایت با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندی های بازار املاک، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌های فروش زمین کشاورزی در قزوین  و فروش کارخانه در قزوین ، همچنین فروش املاک صنعتی در قزوین و مسکن (خانه ، ویلا ، آپارتمان ، زمین ، باغ ، مغازه ، کارگاه ، سوله و ...) فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاک قزوین و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان ، بیشترین استفاده را ببرند. در حال حاضر سایت قزوین ملک جامعترین سایت املاک استان قزوین است.

مجله نیلگون

سایتی جامع در زمینه های مرتبط با بانوان از قبیل تناسب اندام ، زیبایی پوست ، ورزش بانوان ، تغذیه دوران بارداری ، سلامتی بانوان ، زندگی زناشویی و افزایش وزن و کاهش وزن و فیتنس بانوان. این مجله مطالب تخصصی و علمی در زمینه های فوق را از معتبرترین مراجع علمی جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی مطالب این سایت کاملا کاربردی و عملی برای بانوان ایرانی است و کاملا مطابق با متدها و روشهای روز دنیاست.

 

 

برچسب ها مسکن تهران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 694
  • بازدید کلی : 3,711